Oderská 333/5
196 00 Praha 9
Jednatel
Mgr. Ottilo Birov
Telefon:
+420 775 265 099
E-mail:
info@luxservice.cz
Domažlická 1053/15
130 00 Praha 3
Jednatel
Mgr. Ottilo Birov
Telefon:
+420 775 265 099
E-mail:
pojisteni@luxservice.cz
Nabídka služeb
Generální dodavatel
Od počátku své činnosti se společnost LUX service s.r.o. orientuje nejen na subdodávky pro renomované stavební společnosti působící na našem trhu, jakými jsou např. CASTA a.s., Trigema a.s., Skanska, a.s., TH-SYSTÉM, spol. s r.o., IMPERA, spol. s r.o., či HOCHTIEF CZ, a.s., ale i na generální dodávky staveb s poskytováním kompletního servisu souvisejících služeb pro stavební investory. Nabídka služeb začíná od prvotních konzultací, na kterých společně vytýčíme cíle, kterých chceme dosáhnout, přes zhotovení projektové dokumentace a vyřízení stavebních povolení až po dodávku služeb ve zde uvedeném rozsahu.
Naše společnost má silný vlastní potenciál sestávající z kolektivu řídících pracovníků, zkušených stavbyvedoucích a pracovních týmů všech řemesel. Pro doplnění vlastních kapacit v širokém spektru poskytovaných služeb využíváme rovněž služeb renomovaných externích partnerů, zejména v oblastech statického rázu a při posuzování energetické bilance domů.
Kvalita prováděných prací je naší prioritou ve všech činnostech a oblastech s důrazem na osobní odpovědnost každého jednotlivého pracovníka společnosti při péči o spokojenost každého klienta.
Inženýring
Našim klientům nabízíme inženýring pro výstavbu občanských a průmyslových objektů a provozů. V rámci kontroly nad průběhem prací bude na Vašem projektu spolupracovat pracovník na pozici Manažer projektu, který bude úzce spolupracovat s Vámi delegovaným akreditovaným pracovníkem na pozici TDI - technický dozor investora. Získáte tak nejen úplný přehled nad skutečným (nejen finančním, ale i časovým) plněním Vašeho projektu, ale i pomoc při řešení dílčích problémů technického rázu.
Projektová dokumentace
Zajišťujeme zpracování kompletní projektové dokumentace, od prvotního záměru přes hmotovou studii, vytyčení cíle, zhotovení kompletní projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení až po detailní zpracování prováděcí dokumentace.
Navrhujeme projekty pro občanskou výstavbu (architektonická řešení rodinných domů, bytů, kanceláří včetně služeb bytového architekta) i pro výstavbu průmyslových objektů a hal.
Stavby na klíč
Naše společnost nabízí své dlouholeté zkušenosti s výstavbou i rekonstrukcemi netypizovaných, individuálních rodinných domů.
Zajišťujeme stavbu tzv. na klíč, tj. od prvotní studie a projektového ztvárnění investičního záměru přes prováděcí projekty, architektonické návrhy interiérů, zajišťování územních rozhodnutí pro stavební povolení a zabezpečení koordinačních činností, až po hrubou stavbu, střešní konstrukci a dokončovací práce interiérové i exteriérové, včetně architektonického ztvárnění zahrad a bazénů.
Panelové domy
Rekonstrukce a regenerace bytových a panelových domů
Pro úspěšnou revitalizaci panelových domů je nezbytná komplexní analýza poruch, stavebně technické zhodnocení stávajícího stavu a navržení optimálního druhu revitalizace a optimalizace postupů při odstraňování poruch. Komplexní revitalizace zahrnuje mimo jiné tyto druhy prací:
- Projektové práce, vypracování podkladů pro stavební řízení
- Statické posouzení objektů
- Energetický audit domu
- Konstrukční, statické a sanační úpravy a opravy obvodového pláště před zateplením
- Vlastní zateplení domu
- Opravy zábradlí (včetně oprav navětralých betonových částí v místě kotvení) a jiné zámečnické práce
- Sanace lodžií, oprava hydroizolací a dlažeb
- Výměna oken včetně meziokenních vložek, dveří a řešení vstupních prostor
- Zasklívání lodžií
- Rekonstrukce a zateplení plochých střech
- Poradenství při kombinaci různých zdrojů financování
- Rekonstrukce bytových jader i celých bytů
- Výměny rozvodů teplé i studené vody, požárních rozvodů i kanalizace
- Provedení požárních úseků v objektu
- Malby a nátěry
- Obklady a dlažby
- Inženýring
Při všech těchto činnostech (zejména při výběru vhodných materiálů pro konkrétní stavby) spolupracujeme se zkušenými odborníky a znalci z oblasti posuzování statiky konstrukcí, stavu střešního a obvodového pláště a energetického zhodnocení stavu domu.
Dále se zaměřujeme na předprojekční energetické studie a studie proveditelnosti. Po posouzení těchto ukazatelů konzultujeme vhodné řešení s odborníky z oblasti poradenské a projekční činnosti se zaměřením na program regenerace panelových domů.
Půdní vestavby a nástavby
Proč stavíme půdní vestavby a střešní nástavby
Proč stavíme půdní vestavby a střešní nástavby je zřejmé. Výstavbou bytů na stávajících bytových domech získá zákazník nový byt v atraktivní lokalitě. Výhodou je okamžité užívání stávající fungující infrastruktury. Námi používaný stavební systém umožňuje vybudovat na přání zákazníků byty s téměř neomezenými dispozicemi.
Půdní vestavby
Při realizaci půdních vestaveb provádíme převážně montáže sádrokartonových konstrukcí renomovaných firem Rigips a Knauf, kterými jsou pravidelně vyškolováni naši pracovníci.
Zároveň s realizací půdní vestavby provádíme zateplení půdních prostor, opravy či výměny krovů, montáž střešních oken a kontrolu či opravu střešní krytiny.
V rámci komplexní realizace půdních vestaveb zajišťujeme vše - od projektu, přes územní rozhodnutí až po finální úpravy jednotlivých řemesel (dodávky podlah, podlahových vytápění, elektroinstalace, sanitárního vybavení, vodoinstalace, nátěry, malby, úklid . . .) .
V neposlední řadě spolupracujeme s odborníky z památkové péče, přičemž dbáme na zachování původního rázu domu.
Střešní nástavby
Konstrukční systém lehčených příhradových vazníků umožňuje ponechání původní skladby ploché střechy. V průběhu stavebních prací proto nedochází k zatékání do stávajícího objektu, navíc je skladba stávajícího střešního pláště využita k instalaci rozvodů.
Po geodetickém rozměření, montáži a okamžitém zaizolování kotvících patek je usazen příhradový nosný rám, je provedena konstrukce střechy a obvodových stěn. Dešťové vody jsou svedeny do stávajících dešťových svodů, ventilační hlavice stávající vzduchotechniky jsou vyvedeny spolu s odvětráním vnitřní kanalizace nad úroveň střešního pláště, aby nedocházelo ke kondenzaci par v prostoru staveniště.
V takto obestavěném prostoru teprve začnou další stavební práce. Stavební zásah do soukromí současných obyvatel představuje vyvrtání otvoru do stropu v místě instalačního jádra a nutné montážní práce při napojení na stávající instalace.
Pod vyzdívanými stěnami bude vyříznut střešní plášť na úroveň stropních panelů, kde bude vybetonován základ, stěny budou zakotveny a odizolovány. Současně s vyzdívkami probíhá montáž instalací, kompletace podlahové skladby, montáž sádrokartonového podhledu a realizace finálních povrchů - maleb, pokládky dlažeb a obkladů. Následují dokončovací práce a osazování zařizovacích předmětů dle individuálních požadavků klientů.
Při použití variabilního konstrukčního systému se doba výstavby významně zkracuje, což je velkou výhodou zejména v jejím počátku. Náš systém lze úspěšně aplikovat na všechny ploché střechy, zejména je vhodný na všechny typy panelových domů, které se vybudováním nástavby vyhnou problémům se zatékající plochou střechou, získají zdarma zateplení stávající, z energetického hlediska většinou nevyhovující střechy a další výhody plynoucí ze zvýšení počtu nájemníků v domě (snížení poměrných nákladů na provoz domu, zvýšení částky plynoucí do "fondu oprav" atp.)
Údržba bytového fondu
Jelikož naším cílem je komplexní oprava domu, zabývá se naše společnost i zdánlivými drobnostmi, které však dotvářejí charakter celého domu. Jedná se o:
- Opravy a úpravy vstupních schodišť
- Opravy a úpravy vstupních portálů (ocel, dřevo, hliník, plast)
- PVC a dlažby ve společných prostorách objektů
- Opravy omítek ve společných prostorách i v jednotlivých bytech
- Nátěry a malby
- Instalatérské práce
- SDK konstrukce
- Obklady a dlažby v interiérech
- Strojní omítky
- Vyzdívky
- Štukatérské práce
- Elektrikářské práce
- Truhlářské práce
- Úpravy nebytových prostorů
- Klempířské práce
- Opravy nebo výměny celých střech na objektech
- Zajistíme výměnu výtahů nebo jejich úpravu dle nových norem
- Provedeme sadové úpravy kolem objektů
- Opravujeme chodníčky (včetně okapových) a přístupové cesty
Finanční služby
Hledáte optimální způsob financování?
Předložíme vám několik variant:
Jelikož naše společnost nechce být jen dodavatelem řemesel, ale Vaším skutečným partnerem, který zajistí komplexnost nabídky jak ve stadiu přípravy a návrhu regenerace, kdy zajistí statické posouzení, energetický audit i projektovou dokumentaci v požadovaném rozsahu, ale i na poli finančního trhu, který má zmapovaný, a pomocí kombinace vhodných finančních produktů Vám pomůže získat prostředky k uskutečnění Vašeho cíle.
Společnost má zkušenosti s přípravou podkladů pro stavební řízení, územní rozhodnutí, i pro získání úvěrů na opravy bytového fondu.
Společnost LUX service s.r.o. Vám může pomoci, zejména z počátku, při vyřizování finančních záležitostí jak úvěrem z vlastních zdrojů (v konkrétních případech a na základě dohodnutého splátkového kalendáře), tak i při vyřizování Vašeho úvěru u renomovaných bankovních domů.
Používané typy smluv:
Protože v tomto segmentu trhu je nabídka služeb velmi pestrá a spletitá, používá společnost LUX service s.r.o. pro jednotlivé případy typové smlouvy, které jsou prověřeny léty praxe a které chrání před nepříjemnostmi jak investora, tak firmu samotnou.
Peněžní tok (Cash flow)
Společnost LUX service s.r.o. nezakládá svůj cash flow na základě záloh vybíraných předem, ale naopak: Nejprve je provedena práce, která je formou dílčích měsíčních splátek fakturována na základě skutečně odvedených objemů.
Environmentální politika společnosti
Společnost LUX service s.r.o. se v rámci svého environmentálního profilu zavazuje:
- Vzdělávat pracovníky na všech úrovních a prohlubovat jejich povědomí o ochraně životního prostředí
- Zajistit dodržování pořádku na pracovištích realizovaných akcí
- Vyvíjet maximální úsilí při prevenci v oblasti předcházení poškozování životního prostředí
- Využívat výsledků prováděných kontrol ke zlepšení výsledků v oblasti ochrany životního prostředí
- Komunikovat se zákazníky, správními úřady a dalšími zainteresovanými stranami
- Využívat materiály a technologie šetrné k životnímu prostředí
- Dodržovat zákony a další související předpisy z oblasti ochrany životního prostředí
- Vyžadovat od svých dodavatelů provádění prací environmentálně odpovědným způsobem
Společnost se v souladu s touto politikou zavazuje neustále zlepšovat environmentální cítění pracovníků na všech svých úrovních.
Postup při realizaci zakázky
Postup při záměru rekonstrukce Vašeho domu:
- Oslovení společnosti - návštěva našeho technika přímo u Vás
- Poradenská činnost - vytvoření návrhu realizace akce
- Zpracování studie proveditelnosti z hlediska finančního i technického
- Zajištění dokumentace počínaje architektonickou studií a konče prováděcí dokumentací, včetně zajištění všech legislativních podkladů vedoucích k vydání stavebního povolení
- Po specifikaci zakázky provedeme zpracování podrobného položkového rozpočtu na našem softwaru, který oceňuje jednotlivé položky zakázky, a tím velmi přesně a transparentně zobrazuje cenu výslednou. Software je každé tři měsíce aktualizován, a proto odráží aktuální stav cen jak prací, tak materiálů používaných ve stavebnictví.
- Při předání takto zpracované nabídky Vám naše společnost předloží k připomínkování Návrh smlouvy o dílo.
- Po dohodnutí podmínek a specifikaci klientských změn dojde k uzavření řádné Smlouvy o dílo. Poté dojde k předání staveniště a tento právní akt bude zapsán do stavebního deníku, který je veden naší společností na každou zakázku. V rámci přejímacího řízení jsou zapsány stavy využívaných médií (elektřina, voda, ...) a dále veškeré specifické požadavky zákazníka.
- Ke každé akci je přidělen zodpovědný pracovník - Manager projektu, který s Vámi bude spolupracovat v průběhu celé akce a který ji spolu s Vámi dovede do úspěšného konce.
- Po dokončení díla a řádném předání a převzetí začíná běžet záruční doba, která je u naší společnosti zpravidla pětiletá.
- I po dokončení stavby jsme Vám neustále k dispozici jak pro řešení drobných problémů, tak pro přípravu dalších akcí.